خانم بیدار
خانم بیدار

خانم بیدار

دلم خانواده خودم می خواد یه همسر با چند تا بچه شاد و سالم. :)

یه مرد که همسرم باشه و دوست و رفیق و همدم و مونسم. مگر من چی م از باقی زنها کمتره؟ فقط یکم روابط عمومی ضعیفی دارم. دلم می خواد همسرم به حرفم گوش کنه. منظورم حرف شنویی نیست. یعنی وقتی حرف میزنم بشینه پای صحبتم. باهام حرف بزنه، عین دو تا دوست صمیمی با هم باشیم و از با هم بودن لذت ببریم. 

حالم زیاد خوب نیست. حالت تهوع و گریه دارم. 

دلم بغل می خواد تا توی بغل کسی گریه کنم. 

 :) 

چشام از شدت خواب می سوزه. ساعت نزدیک 5 صبحه. 

بیدار موندم و چشم دوختم به صفحه گوشی. باید بگیرم بخوابم. و کمی مثل ادمیزاد زندگی کنم. زندگی کمی سخت و خسته کننده است.  انگار شیره جونم رو دارن می کشن بیرون. نای انجام هیچ کاری رو ندارم. فقط دلم می خواد بخوابم و استراحت کنم. و کمی به خودم برسم. دلم می خواد حتی پرواز کنم.

من باید بخوابم و خواب ببینم و زندگی کنم و با اراده باشم. من باید برای زندگی م مبارزه کنم. 

حموم

رفتم حموم نو شدم. خدایا شکرت :)

به پنجره اتاقم کاغذ چسبوندم نور نیاد داخل. به خودم میگم دوست دارم. به اتاقم می گم دوست دارم. در حالیکه گلوم درد داره. 

خدایا شکرت

خرید کفش

چند ماه پیش رفتم برای خودم یه کفش خریدم. دوخت تبریز بود. 450 حدودا قیمتش شد

دو سه روز پیش رفتم برای خواهرم از همون کفش فروشی کفش خریدیم. منم نپرسیدم چنده قیمت کفش هاتون. 

خواهرم کفش پوشید و رفت سریع خونه تا غذا بپزه. منم موندم تا قیمت کفش رو حساب کنم

به فروشنده گفتم چند شد؟

گفت 750 هزار تومن. :/

گفتم اقا این کفشای که خواهرم ورداشت از کفش منم ساده تر بود. گفت کفشای اونور ستون که شما ورداشتین از جنس فوم بود. اما کفش های اینور ستون از جنس چرم :)

اصلا هم نکرده بود، روی کفشای اینور قیمت بزنه. هی :) 

خدایا شکرت 

حواست هست، چند سالم شده؟ 

زندگی، درکه توچال

حسابی کار کردم امروز

دیگه حتی یه روز هم بیکار نمی مونم. 

اینقدر دلم می خواد وقتم برای خودم باشه. یک مدت اونجور که می خوام زندگی کنم

سوار اتوبوس شم. برم مترو. بعد برم توچالی، درکه ای

از خونه لقمه ببرم و فقط پول وسیله نقلیه بدم. درسته صبح زود باید برم و شب نشده برگردم. 

خیلی دلم می خواد باز برم 

برم به زندگی برسم. 

:) دلم برای راه رفتن توی شهرمون تنگ شده. دلم می خواد خیلی جاها برم و خیلی جاها رو ببینم. دلم برای خودم تنگ شده. دلم برای تو تنگ شده. دلم برای گذشته م تنگ ‌شده.

دلم برای دختر توی آیینه تنگ شده. دلم خودم رو می خواد. 

امروز :) 

رمز 1 بودیم 2 تا شدیم. ما 2نفر قلبامون ۵ رو گذاشتیم روی هم بعد 9 ما 3 تا شدیم.رمز شش رقمی میشه

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

122593 رمز

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.