خانم بیدار
خانم بیدار

خانم بیدار

خیانت چقدر راحت شده.

خیانت چقدر راحت شده. حتی ساعت 1 شبم راحت می تونی خیانت کنی.به  تلگرامم با پروکسی وصل میشم. مدل کانالی که ازش پروکسی می گیرم. از نوع تبلیغاتی هست.

یعنی کانالهای دیگه رو معرفی می کنه. امروز یه ربات تلگرامی رو معرفی کرد که میشد بوسیله ش، چت با افراد ناشناس کرد. سن و محل زندگی و اینا رو پرسید و من به یه پسر 21 ساله کانکت شدم. الیته اون درخواست داد و من قبول کردم باهاش چت کنم. شروع کرد چرت گفتن. من عاشق زن سن بالا هستم. عکس بده. ایدی تلگرامت بده. و....... اخر سر از برنامه اومدم بیرون.

واقعا عجیبه. توی خونه خوابیدی، ساعت یک شب و راحت می تونی با یکی بیست سال از خودت کوچکتره، اشنا بشی. و رابطه برقرار کنی. 

خیانت کردن توی این دوره زمونه به راحتی اب خوردنه. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد