خانم بیدار
خانم بیدار

خانم بیدار

وقتی دولپی زر می زنی که روی پای خودت وایسادی

دختره توی اینستا یه پست گذاشته که من روی پای خودم وایسادم و کارافرین هستم و به خانواده خودم و همسرم وابسته نیستم و خودم پول در میارم و از یه سنی به بعد حتی از پدرم پول توجیبی نگرفتم. 

رفتم پیج اینستاش نگاه کردم. دیدم شوهرش پسر اقای قلم چی هست. و بی نهایت ثروتمند هستن. به احتمال زیاد خودش  هم از یه خانواده ثروتمنده.

ثروت با خودش بهترین اموزشها رو میاره، خوش هیکلی و خوش لباسی میاره.اعتماد به نفس میاره. کلی تجربه میاره که فقط با پول ممکنه. کلی سفر خارجی رفتن که خیلی از ماها حداقل تا وقتی بچه بودیم نرفتیم. 

ادمهای دور بر ادمای ثروتمند، مثل خودشون هستن مدام در مورد راه های پول دراوردن و سرمایه گذاری حرف میزنند و نتیجه ش میشه صاحب یه ذهنیت پولساز بشی. دور برشون کلی ادم هستن که می تونند در هر شغلی که قدم می زارنند با کمک اونها و ارتباطاتی که دارن شبکه سازی کنند و ره صد ساله و یک شبه برن.  

یه ادم که از خانواده پولداره حتی اگر چند بار توی یک کار ورشکست بشه، دغدغه این رو نداره که به خاک سیاه نشسته. در حالیکه ازدست دادن حتی 50 میلیون تومن برای قشر متوسط ممکنه زندگی شون رو برای مدتی فلج کنه. 

ادم پولدار دغدغه تامین مالی والدینش نداره. 



و خوب اینقدر اعتماد به نفس داره بیاد زر مفت بزنه که من همیشه روی پای خودم بودم. 

نظرات 1 + ارسال نظر
یه مرد دوشنبه 19 تیر 1402 ساعت 17:59 http://Whiteshadow.blogsky.com

موافقم

والا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد